رفتن به نوشته‌ها

پاسخ اعتماد نمایندگان را با انگیزه عزم و توان بیشتر خواهیم داد

تهران- ایرنا- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از حُسن اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مخالفت با تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران قدردانی کرد و گفت: پاسخ اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی را با همه توان خواهیم داد.


به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «علی رسولیان» در نشست بررسی و ارزیابی تکالیف مجمع عملکرد سال ۱۴۰۰ شرکت‌های استانی تابعه سازمان صنایع کوچک که به‌صورت ارتباط تصویری برخط با استان‌ها برگزار شد، افزود: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌های استانی تابعه به مثابه یک پیکره واحد و با همه توان در راستای حمایت از تولید و اشتغال در جهت منافع کشور و مردم گام برمی‌دارند.


وی اضافه کرد: همه ظرفیت‌های لازم، توانمندی‌ها و پتانسیل‌ها برای انجام فعالیت‌های زیرساختی و عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی برای تسهیل استقرار صنعتگران و فعالان اقتصادی وجود دارد و با انگیزه، عزم و توان بیشتر، پاسخ حُسن اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی را خواهیم داد.


مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ادامه داد: همچنین با جدیت بیشتر پیگیر رفع ابهامات و ایرادات گزارشات حسابرسی و صورت‌های مالی و عملکردی شرکت‌های استانی تابعه هستیم و چارچوب‌های لازم را با هم افزایی و تعامل با سازمان حسابرسی کشور جلو می‌بریم.


رسولیان در ادامه بر ضرورت اجرایی شدن ضوابط اجرایی بودجه تأکید کرد و گفت: شهرک ‌سازی و تأمین و تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز بخش صنعت و تولید، مطالبه حائز اهمیتی است که در این راستا اقدامات و دستورات لازم با جدیت تا حصول نتیجه مطلوب و رضایت نسبی صنعتگران و فعالان اقتصادی ادامه خواهد داشت.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه‌های اولویت ‌دار وزارت صنعت، معدن و تجارت، بیان‌داشت: احیاء واحدهای راکد و ارتقاء ظرفیت واحدهایی که زیر ظرفیت کار می‌کنند، مورد تأکید رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت است که این مهم نیز با جدیت در دستور کار سازمان و شرکت‌های استانی تابعه قرار دارد.


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: عملکرد مجمع سازمان باید امسال نسبت به سال گذشته ۲ برابر شود. همچنین پروژه‌های جدیدی به‌طور عمده در حوزه‌های زیرساختی و عمرانی از سوی وزارت صمت به این سازمان ابلاغ شده است که اجرایی شدن آن‌ها نیز به‌عنوان یک تکلیف قانونی در دستور کار است.


به گزارش ایرنا، در نشست علنی روز گذشته (سه شنبه، ۲۴آبان ماه) مجلس شورای اسلامی، بررسی گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در دستور کار صحن علنی مجلس گرفت.


وکلای ملت با  ۹۷ رأی موافق، ۷۹ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۱ نماینده حاضر در جلسه با تصویب این تحقیق و تفحص مخالفت کردند.


سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌های استانی تابعه آن اکنون با دارا بودن ۵۰۹ شهرک و ۳۴۰ ناحیه صنعتی و پنج منطقه ویژه اقتصادی درحال بهره‌ برداری، ۸۵ شهرک و ناحیه صنعتی تخصصی، ۶ شهرک فناوری، ۴۰ مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، ۲ مجتمع فناوری اطلاعات و خدمات نرم‌ افزاری، ۱۰۰ هزار و ۵۸ قرارداد منعقده و بهره ‌برداری از ۴۹ هزار و ۸۸۲ واحد صنعتی و سه هزار و ۲۷۰ واحد کارگاهی، زمینه اشتغال مستقیم ۹۹۸ هزار و ۵۹۵ نفر را در سراسر کشور فراهم کرده است.


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>ایفون تصویری “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما “https://www.flytoday.ir/flight”>بلیط هواپیما “http://cooldl.net/”>سایت مرجع دانلود فیلم “https://safaryaar.com/tour/dubai”>تور دبی