رفتن به نوشته‌ها

طراحی سایت در تبریز، باکیفیت و کاربردی!

یک سایت حرفه ای، در واقع کارت ویزیت مدرن شما در اینترنت است و در دنیای امروز بسیار ضروری می باشد. وب سایت شما اولین نقطه تماس شرکت شما و مشتریان بالقوه است. اگر تصور یک وب سایت حرفه ای و مدرن را ایجاد کنید، بازدیدکننده وب سایت خود را متقاعد می کنید تا با اطلاعات، محصولات و خدمات فعلی شما سر و کار داشته باشد. به طور خلاصه: شرکت ها به یک وب سایت حرفه ای و اصلی نیاز دارند .

اما اغلب این سوال پیش می آید: چه چیزی یک وب سایت خوب را می سازد؟

صفحات اصلی شرکت ها نه تنها باید با نوآوری های سریع روبرو شوند.

دیجیتالی شدن، نه فقط فرآیندهای فنی، بلکه همه حوزه های بازاریابی را در 20 سال گذشته تغییر داده است.

ما به عنوان تیم طراحی سایت در تبریز قصد داریم، شما را بیشتر با این موضوع آشنا کنیم.

تمرکز خود را روی مخاطبان هدف خود قرار دهید!

اگر سفارش طراحی سایت در تبریز داده اید یا خودتان یک وب سایت ایجاد کرده اید، ابتدا باید خود را در جایگاه گروه های هدف بالقوه خود قرار دهید. تجزیه و تحلیل دقیق گروه هدف برای این کار مناسب است. اطمینان حاصل کنید که نه تنها متون، بلکه طرح نیز برای گروه هدف است. حتی کوچکترین جزئیات می تواند احساسات بزرگ را برانگیزد. این به نوبه خود می تواند اعتماد و وفاداری مشتری را ایجاد کند. اگر پیشنهاد یا محصول شما دارای نقطه فروش منحصربه‌فردی است، شانس بالایی برای جذب مشتریان جدید دارید.

 

معیارهای یک وب سایت خوب در یک نگاه

  • نام دامنه مناسب (= آدرس اینترنتی):

یک دامنه کوتاه و مختصر به عنوان آدرس اینترنتی انتخاب کنید. زیرا هر چه نام دامنه کوتاه تر، به یاد ماندنی تر و جذاب تر باشد، احتمال اینکه بازدید کننده به صفحه اصلی شما دسترسی پیدا کند، بیشتر می شود. از کلمات یا اعداد خارجی استفاده نکنید و مطمئن شوید که آدرس وب شما بیش از 20 کاراکتر نداشته باشد.

  • رمزگذاری SSL:

انتقال امن داده ها را با رمزگذاری SSL در وب سایت خود فعال کنید. شما باید از HTTPS برای وب سایت خود استفاده کنید.

HTTPS یک پروتکل ارتباطی در اینترنت است که داده ها را می توان به صورت ایمن انتقال داد.

  • بهینه سازی شده برای موبایل:

صفحه اصلی شما قطعا باید طراحی وب واکنشگرا داشته باشد. طراحی وب ریسپانسیو وب سایت شما را قادر می سازد تا به صورت بهینه در دستگاه های تلفن همراه مانند گوشی های هوشمند یا تبلت ها نمایش داده شود. دستگاه های تلفن همراه امروزه بسیار مرتبط هستند. بر اساس آمارهای گوگل، جستجوهای موبایلی در گوگل در سراسر جهان در سال 2015 از جستجوهای دسکتاپ پیشی گرفت. بهینه سازی موبایل امکان نمایش یکنواخت محتوا در صفحه اصلی را فراهم می کند. طراحی وب ریسپانسیو بدون در نظر گرفتن دستگاه نهایی مورد استفاده (رومیزی، تبلت یا گوشی هوشمند) کاربرپسندی ثابتی را ارائه می دهد.

  • طراحی مناسب:

به سراغ یک تیم حرفه ای برای طراحی سایت در تبریز بروید. همچنین توصیه می شود ظاهر یکنواخت را حفظ کنید. اگر طراحی، ترکیبی عالی از سادگی و عملکرد نیز داشته باشد، بسیار ایده آل خواهد بود.

 

  • از کلمات کلیدی مناسب و جذاب استفاده کنید:

اگر وب سایت شما با کلمات کلیدی مناسب پیدا شود، توسط گروه هدف مناسبی قابل توجه قرار می گیرد. در این زمینه عملیات بهینه سازی موتورهای جستجو، به اختصار SEO = Search Engine Optimization از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر بهینه سازی موتورهای جستجو را به طور موثر انجام دهید، صفحه اصلی شما می تواند در صفحه نتایج گوگل یا سایر موتورهای جستجو به جایگاه خوبی (که به آن رتبه نیز می گویند) دست یابد. یک وب سایت خوب باید رتبه خوبی داشته باشد تا کاربران بتوانند به راحتی آن را پیدا کرده و به آن دسترسی داشته باشند.

  • اطمینان از قابلیت استفاده خوب:

یک وب سایت خوب باید کاربرپسند و قابل درک باشد. شما باید فرض کنید که صفحه اصلی شما توسط کاربرانی که اطلاعات کمی از اینترنت دارند نیز بازدید می کنند. در حالت ایده آل، صفحه اصلی شما باید به وضوح ساختار یافته باشد و بازدیدکننده باید بتواند به راحتی راه خود را پیدا کند. با یک وب سایت خوب، آیتم های منو و لینک ها باید همیشه به وضوح قابل تشخیص باشند. همچنین بسیار مهم است که بدون عارضه با ذکر شماره تلفن خود تماس برقرار کنید. مطمئن شوید که شماره تلفن داده شده را می توان با تلفن هوشمند کلیک کرد.

ویرا سئو، شرکت سئو در تبریز در تلاش است تا با ارائه خدمات طراحی سایت بر اساس نکات فوق، آموزش سئو در تبریز، بهترین و باکیفیت ترین خدمات طراحی سایت در تبریز را به شما عزیزان ارائه دهد.

  • وضوح:

وب سایت شما باید به طور واضح و سریع مشخص کند که چه محصولات و خدماتی را به مشتریان خود ارائه می دهید. ارزش افزوده برای بازدیدکنندگان وب سایت خود را زیر سوال ببرید.

مهمترین چیزی که یک وب سایت خوب را به طور خلاصه می سازد:

  • از یک نام دامنه مناسب (آدرس اینترنتی) استفاده کنید.
  • با استفاده از رمزگذاری SSL، انتقال ایمن داده را فعال کنید.
  • وب سایت شما باید بهینه سازی شده برای موبایل باشد.
  • از تم مناسب استفاده کنید.
  • از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید.
  • از قابلیت استفاده خوب اطمینان حاصل کنید.
  • وضوح بالایی ارائه دهید.
  • دانش تخصصی خود را به اشتراک بگذارید.
  • صفحه “404 – صفحه یافت نشد” خود را بهینه کنید.
منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *