رفتن به نوشته‌ها

ستاری توسعه تکنولوژی در گرو توسعه شرکت های دانش بنیان است


P>به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور روز پنجشنبه پس از بازدید است نمایشگاه ایران ژئو که در سالن خلیج فارس نمایشگاه های بین‌المللی تهران افتتاح شد افزود: آن چیزی که از همه چیز برای من مهم تر است این است که  سازمان های مختلف در کشور به این نتیجه  رسیده اند که توسعه تکنولوژی و نوآوری در هر حوزه‌ای در گرو توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان در آن حوزه است.


وی گفت: باید از سازمان هایی مثل سازمان نقشه برداری نیروهای مسلح و سازمان های متعددی دولتی که در این حوزه ها داریم که کارهای خود را به شرکت‌های دانش بنیان می سپارند تشکر کنم.


معاون علمی و فناوری رییس جمهور یادآوردش: شرکت دانش بنیان، صنعتی که  در چند سال پیش در کشور عملا در بخش خصوصی وجود نداشت به این شدت می تواند در آن نوآوری تزریق شود و توسط این شرکتها اشتغال و دانش نو بنیان ایجاد شود و این همه محقق و نخبه در این شرکت ها کار کنند.   کارهای این شرکت ها هر آدمی را تحت تاثیر قرار می دهد  و این باعث می شود که در حوزه های دیگر وارد شویم و اتفاق های خوبی در آینده بیفتد.


نمایشگاه بین المللی ایران ژنو نخستین نمایشگاه حوزه اطلاعات مکانی است که  روز پنجشنبه ۳۰ دی ماه با حضور مقاماتی از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دستگاههای مرتبط در محل سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرد. این نمایشگاه از ۴ دی ماه تا ۳ بهمن در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران پذیرای عموم است.


منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *