رفتن به نوشته‌ها

اجاره ماشین در کیش

اجاره ماشین در کیش

برای اجاره ماشین در کیش به یک قرارداد رسمی میان شرکت رنت خودرو و شخص اجاره کننده نیاز دارید. طی این قرارداد ، شخصی که تصمیم به اجاره خودرو دارد، مدت مشخصی را تعیین کرده و ماشین دلخواهش را از شرکت اجاره می‌کند. این شخص باید پس از پایان مدت اجاره، ماشین را به شرکت بازگرداند. به این دلیل که کیش منطقه آزاد شناخته می‌شود و واردات خودروهای آمریکایی و خارجی (البته تا قبل از سال 2016) در جزیره آزاد است، هزینه تاکسی برای گردش در جزیره کیش ممکن است برای مسافران به صرفه نباشد و به همین دلیل، اغلب گردشگران جزیره تمایل به رنت خودرو در کیش دارند.

گردشگری در کیش

جزیره کیش دارای مکان های تفریحی و گردشگری طبیعی و ساختگی بسیاری است که در ادامه تعدادی را برای شما نام خواهیم برد.

  • شهر باستانی حریره که در شمال این جزیره واقع شده است، 120 هکتار مساحت دارد.
  • شهر زیر زمینی کاریز
  • آکواریوم معروف کیش
  • مرکز خرید مروارید یکی از بزرگترین مراکز خرید این جزیره است که در قلب جزیره کیش واقع شده است.
  • ساحل درختان نارگیل
  • کشتی یونانی کیش، این کشتی در سال 1354 در نزدیکی روستای باغو به گل نشست و امروز یک مکان گردشگری محسوب می شود.
  • مسیر دوچرخه سواری کیش
  • پارک های تفریحی ساحلی
  • دره پرتغالی ها
  • قلعه وحشت کیش
  • باغ پرندگان کیش
  • پایاب کیش
  • و صدها مکان گردشگری دیگر که ذکر تمامی آن ها مقدور نیست

تمامی مکان های گردشگری بالا در جزیره کیش، مورد بازدید گردشگران واقع شده اند و بدون شک می توانند از مقاصد گردشگری شما در این جزیره باشند.

اگر میخواهید که با خیال راحت و بدون کرایه تاکسی به گردش خود ادامه دهید، بهتر است به اجاره خودرو در کیش اقدام کنید، و در هر ساعتی از روز اقدام به سفر در جزیره کنید.

مجموعه معتبر کرایه ماشین در کیش

اولین گام تحقیق و بررسی به منظور پیدا کردن مجموعه معتبر برای ارائه خدمات رنت خودرو می‌باشد . در غیر اینصورت ممکن است با مشکلاتی مواجه شده و تجربه خوبی برای شما رقم نخورد. کیش استریت با فراهم آوردن مجموعه از متنوع‌ترین مدل‌ها و همچنین امکان انتخاب ساعت و محل دریافت خودرو، امکان کرایه ماشین در کیش را در هر ساعت از شبانه روز برای شما فراهم آورده است. لازم به ذکر می‌باشد با توجه به شیوع کرونا ویروس و همه‌گیری این بیماری، این مجموعه تمامی اتومبیل‌های خود را پیش از تحویل به مشتریان عزیز به طور کامل ضدعفونی می کند.

مدارک مورد نیاز برای اجاره اتومبیل در کیش

شرایط رنت خودرو در کیش بسیارآسان بوده و شما تنها با ارائه اصل گواهینامه معتبر، کارت ملی، یک فقره چک یا وجه نقد براحتی می توانید اتومبیل مورد نظر خود را برای تعدا روز مورد نظر در اختیار داشته باشید.

نکات اجاره ماشین در کیش

مسلما اجاره ماشین در کیش مثل هر سرویس و خدماتی شامل مقررات و قوانینی است که باید پیش از اجاره ماشین آن را بدانید.

اجاره کننده حق ندارد، ماشین را به شخص دیگری اجاره دهد. اگر ماشین به شخص دیگری داده شود، در صورت بروز خسارت اجاره کننده موظف است تمام هزینه های تعمیر و خسارت کاهش ارزش ماشین را پرداخت کنند. توجه داشته باشید با توجه به لوکس بودن ماشین ها این هزینه ها نیز زیاد می باشد.

در صورت خرابی ماشین، اجاره کننده باید موضوع را به شرکت اجاره دهنده اطلاع دهد و به هیچ وجه خودسرانه ماشین را برای تعمیر به تعمیرگاه انتقال ندهد.

در صورت بروز تصادف، علاوه بر اطلاع دادن به شرکت اجاره ماشین، پلیس را نیز در جریان بگذارید.

در صورتی که بخواهید ماشین را زمان بیشتری در اختیار داشته باشید، باید با توافق شرکت مدت اجاره را تمدید کنید.

ماشین را در تاریخ مشخص شده و در ساعت مقرر باید تحویل دهید. توجه داشته باشید که برای هر یک ساعت تاخیر باید میزان 10 درصد اجاره بها را بپردازید و در صورتی که تاخیرتان به 3 ساعت برسد، باید اجاره یک روزه کامل را بدهید.

بهتر است که در زمان هایی که از ماشین استفاده نمی کنید، ماشین را در پارکینگ بگذارید تا آسیب نبیند.

توجه داشته باشید که مواردی چون انجام حرکات نمایشی، ورود خودرو به کنار ساحل و جاده های خاکی و استعمال دخانیات در ماشین ممنوع است.

در نهایت لازم به ذکر است که در زمان تحویل ماشین، داخل و بیرون ماشین باید تمیز باشد؛ در غیر اینصورت باید 20 هزار تومان به عنوان هزینه کارواش تحویل دهید.

کیش استریت، بهترین در اجاره ماشین در کیش بدون چک

شرکت کیش استریت بهترین شرکت اجاره ماشین در کیش بدون چک است. ماشین های بسیار مدل بالا و زیبایی بر اساس مدل سال و سلیقه مشتری تهیه کردیم. همچنین شما ضمانت بازگشت پول ودیعه دارید و از این رو نگرانی و حساسیت های لازم را نخواهید داشت. همچنین ما تخفیف‌های ویژه برای مشتریان در نظر گرفته ایم. حتی ما تصمیم گرفتیم که برای سهولت کار مشتریان عزیز اجاره ماشین در کیش بدون چک را در فرودگاه یا محل اقامت و محل هتل شان انجام بدهیم.

برای اجاره ماشین در کیش بدون چک کافی است به سایت کیش استریت مراجعه فرمایید. تمام نکات لازم در مورد عقد قرار داد رسمی برای اجاره ماشین در کیش بدون چک توضیح داده شده است. همچنین انواع و اقسام مدل های ماشین برای اجاره نیز نمایش داده شده است. در صورت نیاز به هر گونه مشاوره در این زمینه، همکاران ما آماده پاسخگویی هستند.

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *