رفتن به نوشته‌ها

دستگیری ۳ کارمند ثبت اسناد گلستان هنگام دریافت رشوه

ایسنا/گلستان رئیس کل دادگستری استان‌گلستان‌ از دستگیری ۳ کارمند ثبت و اسناد این استان هنگام دریافت رشوه با تلاش حفاژت اطلاعات دادگستری خبر داد.


حیدر آسیابی امروز شنبه ۱۳ اسفندماه در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام‌خبر دستگیری سه تن از کارمندان اداره ثبت اسناد و املاک در استان گلستان به اتهام دریافت رشوه، افزود: این افراد برای ارائه تصویر ِ اسناد قدیمی یک زمین  2 هزار متری در بلوار ناهارخوران گرگان به ارزش 180 میلیارد تومان -که یکی از مناطق گران قیمت این شهر است – ،  تقاضای دریافت رشوه کرده بودند.


وی با بیان اینکه متهمان زمان دریافت رشوه 600 میلیون تومانی، توسط کارشناسان حفاظت و اطلاعات دادگستری و اداره ثبت اسناد و املاک  استان دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: برای خاتمه دادن به دعوای ملکی دو نفر بر سر این زمین، تصویر این اسناد قدیمی تعیین کننده بود و متهمان با استفاده از این فرصت، برای ارائه این تصاویر از یکی از طرفین پرونده، درخواست پول کرده بودند که شناسایی شدند.
رئیس کل دادگستری استان گلستان با تاکید بر اینکه متهمان فعلا بازداشت هستند و تحقیقات ادامه دارد، اضافه کرد: توصیه و تقاضای ما از مردم این است که به افرادی که ادعای حل مشکل آنان از راه‌های غیرقانونی و در ازای دریافت پول در دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه را دارند، اعتماد نکنند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *