رفتن به نوشته‌ها

رقابت ۳۵ هزارو۸۷۹ داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری سال آینده در

ایسنا/مازندران دانشگاه مازندران از رقابت ۳۵ هزارو۸۷۹ داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری سال آینده در مازندران خبرداد.


از سوی دانشگاه مازندران اعلام شد: نوبت اول آزمون سراسری سال تحصیلی ۱۴۰۲ در پنج گروه آزمایشی علوم تجربی، ریاضی، انسانی، زبان‌های خارجی و هنر صبح و عصر روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دی‌ماه امسال همزمان با سراسر کشور در مازندران برگزار می‌شود.


بنا به خبر منتشر شده از سوی دانشگاه مازندران؛ از این تعداد ۲۲ هزارو ۱۵۶ نفر داوطلب زن و ۱۳ هزارو ۷۲۳ نفر داوطلب مرد در شهرهای آمل، بابل، بابلسر،‌ بندپی شرقی،‌ بهشهر، تنکابن، جویبار، چالوس و نوشهر، رامسر، ساری، سوادکوه، قائم شهر، کلاردشت، محمودآباد، نکا و نور به رقابت خواهند پرداخت.


دانشگاه مازندران در این خبر آورده است؛ جمع کل در گروه ریاضی نیز  ۵هزارو ۷۰ داوطلب بوده که ازین تعداد یک هزارو ۸۴۰ نفر زن و ۳ هزارو ۲۳۰ نفر مرد شرکت کردند.


همچنین جمع کل در گروه تجربی  ۱۶هزارو ۸۶۹ نفر داوطلب هستند که از این تعداد۱۱ هزارو ۱۰۴ نفر زن و ۵ هزارو ۷۶۵ نفر مرد اعلام شد.


طبق اعلام دانشگاه مازندران؛ جمع کل دواطلبان انسانی نیز ۹ هزارو ۷۰۷ نفر بوده که از این تعداد ۶ هزارو ۱۳۵ نفر زن و ۳ هزارو ۵۷۲ نفر مرد هستند.


طبق خبر منتشر شده توسط دانشگاه مازندران؛ جمع کل داوطلبان رشته هنر نیز یک هزارو۴۸۸نفر داوطلب شرکت کرده‌اند که از این تعداد یک هزارو ۱۷۱ نفر زن و ۳۱۷ نفر مرد هستند.


این خبر حاکی از این است که، جمع کل شرکت کننده‌ها در رشته  زبان نیز ۲ هزارو ۷۴۵ نفر داوطلب بوده که یک هزارو ۹۰۶ نفر زن و ۸۳۹ نفر مرد هستند.


همچنین جمع کل زنان شرکت کننده در ۵ گروه، ۲۲ هزارو ۱۵۶ داوطلب و جمع کل مردان در ۵ گروه ۱۳ هزارو ۷۲۴ داوطلب بوده که مجموعا ۳۵ هزارو ۸۷۹ داوطلب شرکت کردند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *