رفتن به نوشته‌ها

فاز دوم پست GIS کیانشهر اهواز وارد مدار شد

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: فاز دوم پست GIS ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت کیانشهر یک در اهواز برق‌دار و وارد مدار شد.


محمود دشت‌بزرگ در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: عملیات احداث فاز دوم پست GIS کیانشهر یک به ظرفیت ۵۰ مگاولت آمپر و با ارزش سرمایه‌گذاری ۱۵۰۰ میلیارد ریال به پایان رسید و برق‌دار شد.


وی با بیان اینکه با احتساب فاز اول ظرفیت پست GIS کیانشهر یک به ۱۰۰ مگاولت آمپر رسیده است، افزود: یکی از اهداف بهره‌برداری از این پروژه ایجاد ظرفیت جدید جهت برق‌رسانی به مشترکین خانگی و عمومی و کاهش محدودیت‌ها در این زمینه بوده است.


مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با اشاره به تکنولوژی بکاررفته در پست‌های GIS بیان کرد: این پست ها در مقابل آثار مخرب ریزگردها مقاوم هستند و این ویژگی در شرایط آب و هوایی خوزستان (گرد و غبار، رطوبت، آلودگی‌های صنعتی) کمک خواهد کرد که پایداری شبکه برق حفظ شود.


دشت‌بزرگ ادامه داد: پست GIS کیانشهر یک، یکی از مجموعه پست‌های GIS است که برای ارتقای امنیت و پایداری شبکه برق خوزستان طراحی و برنامه‌ریزی شده‌اند و پیش از این دو پست خزامی و کارون در اهواز وارد مدار شده‌اند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا
لینک مطالب دیگرآپادانا پدیده

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *