رفتن به نوشته‌ها

مقام معظم رهبری از جنس امام خمینی ره است

ایسنا/اصفهان جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مقام معظم رهبری از جنس امام خمینی(ره) است و به همین دلیل دشمنان از اینکه رهبر امروز جمهوری اسلامی همانند شخصیت امام(ره) است، سخت عصبانی وناراحت هستند.


به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر، عصر امروز یکشنبه،‌ ۱۴ خرداد در مراسم گرامیداشت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) در گلستان شهدای اصفهان، اظهار کرد: تشکیل نظام جمهوری اسلامی یکی از بزرگ‌ترین افتخارات حرکت و نهضت امام خمینی(ره) است.


وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) در برابر همه گردن‌کشان دنیا ایستاد، افزود: عزت‌، شوکت‌ و عظمت‌ امروز جمهوری اسلامی به واسطه حرکت و نهضت امام خمینی(ره) است.‌


جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سخنرانی امروز مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ایشان در بیانات خودشان، عظمت حرکت و راه امام(ره) در ایران، جهان اسلام و دنیای بشریت را تشریح و تبیین کردند.


وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری از جنس امام خمینی(ره) است. به همین دلیل دشمن از اینکه رهبر امروز جمهوری اسلامی از جنس شخصیت رهبر اول است، سخت عصبانی و ناراحت هستند.


وی به فتنه و اغتشاشات سال گذشته در کشور اشاره کرد و افزود: این فتنه برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی طراحی و برنامه‌ریزی شده بود، اما مردم و جوانان غیور، دلاور و با بصیرت کشور، این فتنه و توطئه را درهم شکستند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا
لینک مطالب دیگرکلینیک تخصصی کسب و کاردکترمیر

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *