رفتن به نوشته‌ها

ماه: سپتامبر 2023

تکریم سالمندی و ارتقاء جوانی جمعیت از سیاست های کلی وزارت بهداشت

وزیر بهداشت در پیامی به مناسبت روز جهانی سالمند، از دو اصل «تکریم سالمندی» و «حفظ و ارتقاء جوانی جمعیت» به عنوان سیاست‌های کلی وزارت بهداشت یاد کرد.

اصلاح جاده اینچه برون به بالکان ترکمنستان کاهش فاصله ایران

ایسنا/گلستان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان از بهسازی و اصلاح جاده اینچه‌برون در استان گلستان به بالکان ترکمنستان خبر داد و گفت: اصلاح جاده قدیمی علاوه بر کاهش فاصله، حمل و نقل بین کشورمان با کشورهای آسیای میانه را افزایش می‌دهد.

گردان های جهاد اسلامی در کرانه باختری روحیه مقاومت را در میان

گردان جنین به عنوان نقطه عطفی از زمان تشکیل جهاد اسلامی با تحقق پیروزی‌هایی در کرانه باختری، گسترش در شهرهای‌ آن و تقویت تسلیحات خود توانست به دشمن صهیونیستی ضربه زده و روحیه مقاومت را در میان جوانان این منطقه دوباره بیدار کند.

کلاهبرداری با لینک های جعلی در شرق استان تهران

ایسنا/تهران فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: با تلاش مأموران پلیس فتا عامل برداشت از حساب بانکی ۴۷ نفر از شهروندان دستگیر شد.

کشورهای مسلمان نیاز به ارتقای همکاری های علمی و آکادمیک دارند

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس دانشگاه ماردین آرتوکولو ترکیه با اشاره به رفتار خودخواهانه کشورهای استعمارگر در دوران کرونا بر لزوم ارتقای همکاری‌های علمی و آکادمیک بین کشورهای مسلمان تاکید کرد.

راهنمای خرید شیرآلات توکار بصورت اینترنتی

شیرآلات توکار، یکی از اجزای مهم و ضروری در طراحی و تجهیزات داخلی منزل و محیط‌های کاری می‌باشند. این شیرآلات علاوه بر افزایش زیبایی و طراحی داخلی، در کارکرد روزانه نیز نقش مهمی ایفا می‌کنند. بنابراین، انتخاب شیرآلات توکار مناسب برای فضاهای مختلف، از جمله آشپزخانه و حمام، امری بسیار مهم و حساس است. در این راهنما، به شما نکات مهمی را برای انتخاب شیرآلات توکار ایده‌آل خواهیم گفت، و همچنین برند “کلار” را به عنوان یکی از برترین گزینه‌های موجود در بازار معرفی خواهیم کرد.

شیرآلات توکار چیست؟

شیرآلات توکار، به عنوان نامشخص نمایی در سیستم لوله‌کشی، در داخل لوله‌ها یا تویه‌ها نصب می‌شوند و برای کنترل جریان آب یا گاز به کار می‌روند.

زمستانی بدون خاموشی خواهیم داشت

مدیرعامل شرکت برق منطفه ای تهران گفت: تابستان امسال بدون اعمال خاموشی برنامه‌ریزی شده در بخش خانگی سپری شد و برنامه‌ریزی شده تا زمستان هم بدون خاموشی برای مشترکان خانگی و صنعتی داشته باشیم.

مسکو نقشه راه احیای روابط ترکیه و سوریه را در دست دارد

پس از آنکه رئیس‌جمهوری سوریه تاکید کرد خروج نیروهای ترکیه از شمال کشورش تنها راه به‌ عنوان پیش شرطی برای احیای روابط با ترکیه است، روسیه اعلام کرد که در حال انجام بررسی‌های نهایی درباره نقشه راه ازسرگیری روابط میان آنکارا و دمشق است.