رفتن به نوشته‌ها

وزیر ورزش مهمترین آوردگاه ما در جام جهانی دیدار ایران برابر

تهران- ایرنا- وزیر ورزش درباره پیش بینی دیدار دوم تیم ایران برابر ولز گفت: همه تیم ها برای بازی با کیفیت در جام جام جهانی حاضر شدند و برای ایران هم نتیجه بازی اول را متصور نبودیم اما دو فرصت طلایی داریم و مهمترین دیدار با تیم ملی ولز و در واقع مهمترین آوردگاه ما روز جمعه است.


به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، سید حمید سجادی روز چهارشنبه و در حاشیه نشست هیات دولت در گفت و گو با خبرنگاران این اظهارات را بیان کرد و گفت: بازیکنان در حال حاضر تمرین مناسب خودشان را دنبال می کنند و بازیکنانی که نیاز به تمرین جدی‌تر و ویژه داشتند، هم تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی برگزار کردند تا روز جمعه چهارم آذرماه در میدان رقابت در دوحه قطر موفق ظاهر شوند.


وی با قدردانی از وزارت امورخارجه و سفارت ایران در قطر که تیم ملی ایران را تنها نگذاشتند، اظهار امیدواری کرد که تیم ملی روز جمعه با آرایش جدیدتر در میدان رقابت حاضر شوند.


سجادی ادامه داد: برنامه ریزی لازم هم انجام شده است و انشالله حاشیه‌ای در کار نباشد و شاهد رقابت خوب باشیم.


وزیر ورزش درباره وضعیت «بیرانوند» دروازه بان تیم ملی که در نخستین دیدار برابر تیم ملی انگلیس از ناحیه بینی دچار آسیب شده است گفت: اکنون حال روحی وی خوب است اما از این اتفاق ابراز ناراحتی و اعلام کرد که آمادگی دارد تا در بازی بعدی حضور یابد. البته تصمیم آن بر عهده کادر فنی است و اکنون از نظر روحیه شرایط خوبی دارد.


وزیر ورزش و جوانان که شب گذشته از قطر به تهران بازگشت، این را گفت که آخرین اطلاعات از تیم ملی این است که دیروز تا ساعاتی از شب در خدمت عزیزان در دوحه بودم و تمرین مناسب خودرا انجام می دادند. بر اساس نتیجه بازی اول کارد فنی نقاط ضعف و قوت تیم ملی را بررسی کردند تا در بازی روز جمعه به نحو احسن ظاهر شوند.


سجادی به حضور تماشاچیان ایران و تشویق تیم ملی فوتبال در نخستین دیدار برابر تیم ملی انگلیس هم اشاره کرد و گفت که فضای خیلی خوبی در ورزشگاه در دیدار اول بود که امیدواریم در دومین بازی موفق ظاهر شویم.


وی درباره ۲ فرصت طلایی پیش روی تیم ملی ایران برابر ولز و آمریکا گفت: مهمترین بازی با ولز است که اگر نتیجه خوبی کسب نشود و سه امتیاز را از دست بدهیم، فرض بر این است که بازی آخر با آمریکا تشریفاتی می شود؛ بنابراین بازی مهم ما روز جمعه است که باید تمام تلاشمان را بکنیم تا با بهترین ترکیب از سوی کادر فنی و بهترین روحیه نتیجه خوبی در بازی با ولز بگیریم.


وزیر ورزش ادامه داد: اگر مساوی شویم، باید با اما و اگر و نتایج سایر تیم‌ها در گروه به مصاف آمریکا برویم اما ان‌شاالله اگر سه امتیاز را بگیریم، امیدواریم که مقابل آمریکا هم خیلی خوب بازی کنیم.


سجادی درباره احتمال بُرد برابر آمریکا گفت: چرا که نه؛ اگر تیم ملی خودش باشد و آن کیفیت عملکرد که سرمربی تیم از آنها انتظار دارد، برنده از زمین خارج می شویم.


وزیر ورزش و جوانان درباره برخی حاشیه‌ها در سکوهای ورزشگاه در بازی اول ایران گفت: در حال هماهنگی برای ورود تماشگران ایرانی به بازی بودیم. ۵ دقیقه بعد از ورود من به ورزشگاه بازی شروع شد. آقای نبی به من گزارش داد قبل از شروع بازی برای کمتر از یک دقیقه از سکوها مزاحمت هایی ایجاد و حرف های غیرورزشی بیان شد. در حین بازی هم دو بار این ادبیات غیرورزشی را شنیدیم که ارتباطی به بازی نداشت. اختلاف هایی پیش آمده و پرچم هایی نصب کرده بودند که خود تماشاگران با هم درگیر شده بودند.


سجادی اضافه کرد: مسئولان انتظامی هم رفتند آنجا را سامان دادند. صدا که پخش شده بود، عده ای فکر کردند در حال اهانت به تیم ملی هستند، اما اینگونه نبود و در مجموع فضای ورزشگاه حتی از بازی های داخلی بهتر کنترل شده بود.



منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *