معرفی بسته های سرمایه گذاری قشم به سرمایه گذاران کشورهای خارجی

ایسنا/هرمزگان رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: بسته‌های ویژه سرمایه‌گذاری جزیره جهانی قشم از طریق شرکت سرمایه‌گذاری این سازمان در نمایشگاه بین‌المللی مشهد به فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی معرفی شد.


عادل پیغامی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم امروز یکشنبه ۶ آبان ماه، با بیان این مطلب، اظهار داشت: سرمایه‌گذاران قرقیزستان، قزاقستان، افغانستان و تاجیکستان به همراه اعضای رسمی کنسولگری این کشورها با حضور در غرفه سازمان منطقه آزاد قشم با فرصت‌های مهم اقتصادی این جزیره، آشنا شدند.


وی با تاکید بر اینکه در نشست با فعالان اقتصادی کشورهای یاد شده و دیگر مراجعه‌کنندگان، فرصت‌های بی‌نظیر و متعدد اکثر زنجیره‌های کسب و کار این منطقه برای آنان معرفی شد، افزود: نمایشگاه‌هایی همانند نمایشگاه بین‌المللی مشهد فرصتی است تا فرصت‌های مغفول مانده قشم به سرمایه‌گذاران، معرفی شود.


به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، این منطقه آزاد از زنجیره‌های مختلف ارزشی در اقتصاد دریاپایه، نفت و گاز و انرژی، صنایع و حوزه‌های خدماتی از جمله بخش گردشگری برخوردار است که سرمایه‌گذاری در هر یک از این بخش‌ها برای فعالان اقتصادی مقرون به صرفه خواهد بود.


وی با اعلام اینکه استقبال خوبی از این  نمایشگاه از جمله غرفه سازمان منطقه آزاد قشم به عمل آمد، ادامه داد: به نظر می‌رسد این نمایشگاه به اهداف اولیه خود رسیده و دور دوم نشست‌ها و گفت وگوها در پهنه وسیع اقتصادی جزیره جهانی قشم انجام شود.


پیغامی تصریح کرد: فرصت‌هایی به جهت یک زیست بوم مناسب برای سرمایه‌گذاری در قشم براساس قوانین و مقررات مناطق آزاد کشور فراهم است که سرمایه‌گذاران داخلی، کشورهای همجوار و ایرانیان خارج از کشور می‌توانند از آنها بهره ببرند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *