رفتن به نوشته‌ها

ارتقای فضای آموزشی آذربایجان غربی در اولویت است

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ارتقای کمی و کیفی آموزش و بخصوص فضای آموزشی و برقراری عدالت آموزشی از اولویت مسئولان استانی آموزش و پرورش است.


علی مطهری، ۲۵ مرداد در حاشیه سی و هفتمین اجلاس سراسری روسای آموزش و پرورش که در ارومیه برگزار شد، افزود: پرورش معلمانی در تراز انقلاب و تاثیرگذار برای تربیت دانش آموزان نمونه و آگاه از رسالت‌های این نهاد است.


وی تصریح کرد: سی و هفتمین اجلاس سراسری روسای آموزش و پرورش از ۲۵ تا ۲۷ مرداد همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود و شعار اجلاس نیز معلمان تمدن ساز، مدرسه اثربخش و ایران قوی است.


مطهری اظهار کرد: هدف از این اجلاس هم افزایی برای آینده آموزش و پرورش و استفاده از ایده های صاحب نظران تعیلم و تربیت در پرورش نیروهای توانمند و انقلابی است.


مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی یادآور شد: تدوین نقشه راه سند تحول بنیادین، ارتقای جایگاه معلم، تقویت مدارس دولتی، ساماندهی نیروی انسانی و مدیریت کمبودهای این حوزه، صیانت از کودک در برابر هجمه جنگ شناختی و ترکیبی، برنامه فراگیر فرهنگی و پرورشی در مدرسه، تقویت نظارت بر مدارس و مراکز غیر دولتی از جمله محورهای برگزاری این اجلاس است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیم بورس خرید نهال کجاست؟ نکات خرید نهال چیست؟
بیشتر بخوانیم راهنمای خرید نهال

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *