رفتن به نوشته‌ها

آقامحمدی مشکلات معیشتی و سختی مردم برای ما آزاردهنده است

ایسنا/سمنان طرح محرومیت زدایی و توانمندسازی اجتماعی ۲۰۲۰ محلات کشور و آیین  افتتاح نمایشگاه حرکت مبارک ۲۰۲۰ با حضور دکتر آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و جانشین وزیر کشور و هاشمی، استاندار سمنان در  شبستان حرم یحیی بن موسی الکاظم(ع) ، سمنان برگزار شد.


دکتر آقامحمدی، 29 خردادماه در این آیین که در در جوار مضجع نورانی‌ حرم یحیی ابن موسی الکاظم(ع) و گلزار شهدا سمنان برگزار شد با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه اظهار کرد: اینکه‌ مردم در این شرایط، با مشکلات و سختی سر کنند و در بحث معیشت مشکل داشته‌ باشند را ما نیز نمی پسندیم.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: ما خود را در خصوص ساماندهی وضعیت موجود و رفع مسائل و مشکلات مردم مسئول می دانیم و از ائمه معصومین(ع) مدد می گیریم تا بتوانیم تا لحظه آخر زندگی ، کار کرده و امور را ساماندهی کنیم.


 جانشین وزیر کشور در طرح محرومیت زدایی و توانمندسازی اجتماعی ۲۰۲۰ محلات کشور رفع مشکلات مردم را وظیفه ای ملی و دینی دانست و افزود: این مهم، رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم یک واجب کفایی برای همه ما خواهد بود و باید در راستای ساماندهی آن گام‌ برداریم.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا
لینک مطالب دیگرحواله ارزی به خارج از ایران

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *