رفتن به نوشته‌ها

انتقال سه سوله کارخانه زمزم به خارج از تهران تحویل ۲۷ هزار متر

شهردار منطقه ۱۰ گفت: تا کنون سه سوله کارخانه زمزم در راستای انتقال مشاغل مزاحم به بیرون شهرها به خارج از تهران منتقل شده است و تا پایان امسال ۲۷ هزار متر زمین در اختیار شهرداری منطقه قرار خواهد گرفت.


به گزارش ایسنا، مهدی اخ‌الصنایع در جلسه نظارت میدانی و ستادی شهرداری منطقه که با حضور عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران برگزار شد، گفت: مدیریت شهری منطقه ۱۰ در بحث درآمدهای جاری سه برنامه کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت را پیگیری می‌کند.


وی با بیان اینکه مدت زمان برای انجام برنامه‌های کوتاه‌مدت یک تا سه ماه، برنامه‌های میان‌مدت سه تا ۶ ماه و برنامه‌های بلندمدت ۶ماه تا یک‌سال در نظر گرفته شده است، افزود: درخواست افزایش طبقات از سه به چهار و چهار به پنج طبقه از جمله برنامه‌های کوتاه مدت است که تا کنون در این زمینه ۱۷۹ پرونده بررسی شده است، همچنین مجوز احداث ۶ طبقه در این منطقه هم صادر شده است.


اخ‌الصنایع اظهار کرد: پروژه ستاک که ۲۷ پروژه به صورت ساختمانهای مجزا در خیابان شبیری و جنوبی‌ترین نقطه منطقه ساخته شده از جمله برنامه‌های کوتاه‌مدت شهرداری منطقه ۱۰ است.


وی با بیان اینکه مدیریت شهری ۵۸۶ پروژه بلندمدت برای منطقه درنظر گرفته است، گفت: پارکینگ حسین مهدی، از جمله برنامه‌های بلندمدت منطقه ۱۰ است که سالها به صورت زمین بایر در منطقه رها شده بود و با پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شد امتیازات ویژه‌ای از قبیل مجوز احداث ۵۰ درصد پارکینگ طبقاتی و ۵۰ درصد احداث پروژه‌های مسکونی در اختیار سازندگان قرار دهیم و تلاش می‌شود این موضوع طبق کمیسیون ماده پنج صورت گیرد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگربورس خرید نهال کجاست؟ نکات خرید نهال چیست؟لینک مطالب دیگرراهنمای خرید نهال

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *